קניות משתלמותבחנויות המובחרות

השארו מעודכנים : )

פוסטים נוספים

הגורמים המשפיעים על קנייה באינטרנט

  • צעירים בני 18-24 הינם הקבוצה בעלת הנכונות הגבוהה ביותר לשלם עבור שירות משופר באינטרנט. כ-60% מבני קבוצת גיל זו מוכנים לשלם יותר עבור זמן אספקה קצר, וכ- 61% יעדיפו לשלם יותר עבור מדיניות החזרות נוחה.
  • הנכונות לשלם יותר הולכת ופוחתת עם הגיל ועולה שוב בקבוצת בני 55-64.  קבוצת גיל זו אינה מוכנה לשלם יותר עבור זמן אספקה קצר, אבל ככל הנראה חשה פחות   ביטחון ברכישות ברשת, מה שגורם לנכונות מעל ל-45% לשלם יותר עבור מדיניות החזרות נוחה.  כ- 26% מבני קבוצת גיל זו מוכנים לשלם יותר באתר שיאפשר להם לקבל פרטים מלאים של ספק לצורך התקשרות, ושעור דומה מוכנים לשלם יותר עבור אפשרות לצ'אט וריטואלי עם נציג שירות.  29% מבני קבוצת גיל זו מוכנים לשלם יותר עבור קבלת הצעת מותאמות עבורם. נראה כי קבוצת גיל זו מנסה לצמצם ככל שניתן את ההבדלים בין הרכישות ברשת לרכישות בעולם הפיסי. 
  • מבין המגזרים, חרדים ודתיים הן הקבוצות בעלות הנכונות הגבוהה ביותר לשלם עבור מדיניות החזרות נוחה (56.5% ו- 56.8% בהתאמה מוכנים לשלם תוספת) ובגין התקשרות עם ספק שכל פרטי הקשר שלו נמצאים באתר (33.9% ו- 29.7% בהתאמה). 29.3% מבין הצרכנים החילוניים רוכשים בממוצע ברשת פעם בחודש, אבל גם המגזרים האחרים אינם מפגרים אחריהם בהרבה – 25.7% במגזר המסורתי, 21.8% במגזר הדתי ו- 23.1% במגזר החרדי. 26.5% מהחילונים רוכשים מוצרי מכולת ברשת, 14.4% מהמגזר המסורתי. 8% מהמגזר הדתי ו- 9.7%. נראה כי ההבדלים מצביעים על העדפה של המגזר החילוני לשלם יותר עבור נוחות, כנגד העדפת מחיר ברורה במגזרים האחרים (במיוחד בחרדי).